Tym razem online. Niebawem GMC Live! vol.3

Podziel się

To będzie gorące zakończenie roku. Już 3 grudnia odbędzie się GMC Live! vol.3 i tak samo jak w przypadku poprzednich edycji będzie bezpłatnie transmitowana w Internecie na kanałach Facebook oraz YouTube GMC.

Po wrześniowej konferencji w wersji stacjonarnej z udziałem między innymi Jurka Owsiaka, Artura Jabłońskiego, Anny Mościckiej oraz Piotra Buckiego, podczas której po wielomiesięcznej przerwie udało się marketerom spotkać twarzą w twarz, organizator wydarzenia - Grupa MTP, wraca do wirtualnych prelekcji.

GMC Live! oraz GMC Live vol. 2 miały w sobie to do czego stacjonarna Golden Marketing Conference przyzwyczaiła swoich odbiorców: merytoryczne i inspirujące wystąpienia, tempo i zaangażowaną społeczność marketingowców oraz branżowych ekspertów z największych polskich i międzynarodowych firm. Wydarzenie zorganizowane przez Grupę MTP to doskonały benchmark, jak przenosić konferencję do sieci.

Dwie pierwsze edycje GMC Live! w liczbach:

  • 204 177 - Tyle minut widzowie konferencji live obejrzeli łącznie.
  • 23 057- Unikalnych użytkowników relacji live.
  • 5 073 - Stałych widzów w trakcie całej transmisji na FB oraz YouTube.
  • 1 528 - Reakcji pod relacją live.
  • 147 - Udostępnienia transmisji online.*

Do udziału w GMC Live! vol. 3 zaproszono prelegentów, których wykłady poruszą najistotniejsze w ostatnich miesiącach obszary e-commerce, employee advocacy, SXO, prawa w marketingu czy esportu. 

Wśród prelegentów pojawią się m.in. Monika Czaplicka, Piotr Bucki oraz Marta Burchard, Digital Specialist Tobilet.pl oraz agencji interaktywnej r360, która wystąpi z prelekcją „Powracający klient „cytryną” w customersowej lemoniadzie”. Nie przegapcie wystąpienia naszej koleżanki – jej prelekcja jest zaplanowana dokładnie na godz. 12.10.

Zdjęcie Marty Burchard, agencja interaktywna r360.

 

A gdzie oglądać?

FB - https://www.facebook.com/GoldenMarketingConference/

YT - https://www.youtube.com/channel/GoldenMarketingConference

Dołącz już dziś do wydarzenia na Facebooku! >>>KLIKNIJ<<<