Poszukiwany, poszukiwana

05.07.2021 12:00:00

Podziel się

Ahoj szczury lądowe! Do załogi naszej łajby pilnie potrzebujemy zaokrętować sprzedawcę oraz specjalistę ds. komunikacji elektronicznej. Na śmiałków czeka przygoda i dalekie rejsy po oceanach kampanii!

Co tu kryć. Nie zabraknie wyzwań i raf w postaci deadlinów, celów do osiągnięcia i nie wystarczających budżetów (na szczęście tylko reklamowych), ale wszystkie niedostatki zrekompensuje wyjątkowa atmosfera panująca w naszym zespole i co miesięczny mieszek złota trafiający na konto.  Obiecujemy sympatycznego, uśmiechniętego kapitana, wyrozumiałego bosmana, stabilny statek, w którym dopłyniecie do bezpiecznego portu w każdą burzę i możliwość nabywania nowych umiejętności. Niestety, nie oferujemy owocowych czwartków, ale sucharów znajdzie się u nas każda ilość!   

Zapraszamy do aplikowania na dwa stanowiska – specjalisty ds. komunikacji elektronicznej i sprzedawcy!

Specjalista ds. Komunikacji Elektronicznej
(Google Ads / Facebook Ads)


Na stanowisku Specjalisty pojawią się zadania z obszarów:

  • Praktyczna znajomość narzędzi w stopniu zaawansowanym: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Facebook Ads, Facebook Analytics;
  • Tworzenie i zarządzanie kampaniami Display oraz SEM na platformach Google Ads oraz Facebook Ads;
  • Zaawansowana znajomość procesów optymalizacji SEO;
  • Pełna analityka internetowa, w tym analiza obecności i działań konkurencji;
  • Wyciąganie wniosków z metryk, trendów i rozliczanie efektów kampanii (Przygotowanie analiz i raportów prowadzonych działań, rozliczanie efektów kampanii, rekomendacja zmian);

Wymagania:

  • Budowa i badanie skuteczności kampanii wizerunkowych i sprzedażowych online;
  • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi – m.in. graficy, designerzy;
  • Umiejętności komunikacyjne;
  • Zdolność zdobywania informacji, formułowania wniosków i proponowania rozwiązań;
  • Umiejętności ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy.

     

     

    Specjalista ds. sprzedaży  w Agencji r360

    Nasze wymagania:

    • zdolności handlowe,
    • łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność,
    • podstawowa znajomość pojęć z zakresu marketingu internetowego,
    • swobodne posługiwanie się pakietem Ms Office – umiejętność przygotowywania ofert
      i prezentacji sprzedażowych.

    Zakres pracy:

    • pozyskiwanie nowych Klientów dla naszej agencji,
    • badanie potrzeb oraz analiza potencjału reklamowego Klientów,
    • dbanie o relacje handlowe z Klientami oraz partnerami biznesowymi (działania utrzymaniowe, wsparcie),
    • sprawowanie nadzoru nad wdrożeniem i realizacją usług, analityką oraz raportowaniem działań specjalistów,
    • doradztwo w zakresie oferowanych kampanii reklamowych (Facebook Ads, Google Ads,
      e-mail marketing, kampanie sms-owe).

    Oferujemy:

    • stacjonarną pracę w dynamicznie rozwijającej się agencji interaktywnej,
    • stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę lub umowę typu B2B,
    • atrakcyjne wynagrodzenie,
    • możliwość zdobycia nowych umiejętności i wiedzy dzięki wsparciu naszych specjalistów,
    • pracę w samym centrum Poznania – dogodny dojazd z całego miasta i okolic,
    • onboarding - pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko,
    • bezpłatny parking dla pracowników, parking rowerowy,
    • benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, stołówka na terenie firmy,
    • możliwość udziału w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, warsztatach, konferencjach.