Kampanie e-mailingowe

Podziel się

Kampanie e-mailingowe – prowadzenie kampanii do własnych baz mailingowych. Tworzenie treści i grafik do e-mailingów oraz raportowanie wyników kampanii.

Skuteczny mailing

Mailingi to jedna z najbardziej znanych i powszechnie stosowanych typów komunikacji marketingowej. Aby była to forma skuteczna - musimy zastosować kilka zasad związanych z prawidłowym przygotowaniem kampanii: dobrać odpowiednią bazę, stworzyć interesującą kreację oraz treść komunikatu. Ostatni punkt to dobór właściwej pory wysyłki - dopasowanej do specyfiki grupy odbiorców.

Bazy do kampanii mailingowych

Dobór bazy do mailingu - kluczowy element kampanii odpowiadający za skuteczność działań. Tylko odpowiednia baza do mailingów gwarantuje skuteczność działań. R360 posiada własne, legalne bazy użytkowników zawierające ponad 1 mln użytkowników. Nie kupujemy baz od podmiotów zewnętrznych, tylko pozyskujemy użytkowników organicznie prowadząc kilkadziesiąt wartościowych serwisów www oraz organizując kilkaset eventów rocznie. Tylko dzięki takiemu unikalnemu podejściu jesteśmy w stanie dotrzeć do właściwych odbiorców i zapewnić odpowiednią jakość baz.

Realizacja kampanii

Całość działań związanych z przygotowaniem kampanii: wyselekcjonowaniem odpowiedniej bazy mailingowej oraz przygotowaniem szablonu wysyłki. Po przygotowaniu szablonu - klient otrzymuje testową wysyłkę - po jej akceptacji realizowana jest wysyłka do odbiorców. Ostatnim etapem realizacji kampanii jest przygotowanie raportu z kluczowymi wskaźnikami jakościowymi, które pozwalają ocenić skuteczność kampanii. Realizujemy kampanie w narzędziu Redlink, które zapewnia niezbędne funkcjonalności i raporty efektywności kampanii.

 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Agnieszka Jakubik
Agnieszka Jakubik
Specjalista ds. kluczowych klientów