Promocja Westminster Day

Podziel się

Najlepsze konie z Europy, piknik dla rodzin i emocje sportowe przeplatające się z dobroczynnością. 3 września na Torze Służewiec odbył się Westminster Day, za którego promocję w tym roku odpowiadała Agencja Interaktywna r360.

Głównymi punktami programu  były międzynarodowa gonitwa kat. A Westminster Freundschaftpreis oraz wyścig charytatywny czyli Westminster Charity Race, który z roku na rok gromadzi więcej kibiców i organizacji chętnych do wsparcia. To jedyny taki wyścig w Polsce, w którym zaproszone fundacje losują „swoje” konie, które następnie startują w ich imieniu. W tym roku zaproszenie do udziału w gonitwie przyjęło 10 fundacji, m.in. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Fundacja Ronalda McDonalda, Fundacja Unaweza czy Fundacja Totalizatora Sportowego. Warto dodać, że pula nagród z wyścigu zostaje corocznie przeznaczona na organizacje charytatywne.

Wydarzeniu co roku towarzyszy wiele atrakcji dla całych rodzin, m.in.:  gry, konkursy, animacje, dmuchańce i trampoliny, a także strefa food truck - dla głodnych i spragnionych nie tylko wrażeń sportowych.

Organizatorem wydarzenia był Westminster Polska, firma działająca w branży nieruchomości.

Agencja interaktywna r360 odpowiadała za całość działań wykonanych w digitalu, w szczególności kampanii, których celem była dystrybucja zaproszeń na to wydarzenie. Najważniejszym elementem działań były kampanie Facebook Ads oraz Google Ads, opierające się z jednej strony na listach remarketingowych pokrewnych wydarzeń organizowanych przez Grupę MTP (m.in. Cavaliada – największy w Polsce event jeździecki, odbywający się w czterech miastach), a także na precyzyjnym dotarciu do grup odbiorców, które mogłyby być zainteresowane udziałem w wydarzeniu. Tu wykorzystaliśmy swoje wieloletnie doświadczenie wynikające z promocji megaventów Grupy MTP.

 

Uzupełnieniem kampanii Facebook Ads i Google Ads była kampania mailingowa, którą oparliśmy całkowicie na autorskich bazach. Wykorzystaliśmy również potencjał stron internetowych Grupy MTP, gdzie wyświetlaliśmy się z kampanią bannerową. Agencja r360 świadczy również usługi w zakresie obsługi medialnej. Naszym zadaniem przy Westminster Day było również zaproszenie wybranych mediów i redakcji na wydarzenie.

Osobną część działań stanowił copywritng i content marketing. W celu podtrzymywania zainteresowania Westminster Day, założyliśmy wydarzenie na Facebooku, w którym publikowaliśmy informacje związane z eventem i podsycaliśmy emocje z nim związane.

Wyżej wymienione działania dały uzupełniający się miks marketingowy, który sprawił, że w dniu wydarzenia Tor Służewiec wypełnił się rodzinami i fanami wyścigów konnych.