Zapraszamy we wrześniu do Poznania

Podziel się

W dniach 7-8 września w Poznaniu odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Czym zaskoczy nas najbliższa edycja tego wydarzenia?

Zamieszanie związane z pandemię COVID 19 sprawiło, że jesteśmy świadkami ogromnych transformacji marketingowych, przyspieszonej digitalizacji usług oraz wzrostu zainteresowania prowadzeniem działalności w Internecie. Właśnie te zagadnienia będą głównym nurtem przewodnim zbliżającego się spotkania marketingowców z całej Polski.

Zaproszeni eksperci przedstawią trendy i nieszablonowe rozwiązania, które uczestnicy wydarzenia będą mogli automatycznie zastosować w swojej pracy. Program najnowszej edycji Golden Marketing Conference będzie w szczególności poświęcony e-biznesowi – począwszy od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. W agendzie wydarzenia nie zabraknie tematów związanych z analityką działań internetowych, poruszone zostaną także kwestie zastosowania social mediów, a także budowania contentu czy video marketingu.

 

 

Na scenie Golden Marketing Conference zagoszczą m.in. 📢dr Aleksander Poniewierski, Globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY Technology Consulting, 📢Janina Bąk, 📢Paweł Tkaczyk, 📢Tomasz Grzemski, CEO, Macopedia, 📢Jacek Dziura, Chief Marketing Officer, iCEA oraz przedstawiciele 📢Core Law, 📢Semahead i 📢OTO Film. Wśród zaproszonych ekspertów znalazła się również Marta Burchard, sprawca działań marketingowych w bileterii ToBilet.pl i agencji interaktywnej r360, która opowie o mapowaniu podróży klienta przez Facebook Ads.

Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV a dokonanie zakupu biletu umożliwia strona internetowa https://goldenmarketing.pl/poznan/. Bilety już od 149 zł!

Do kogo kierowane jest wydarzenie?

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce. Organizator konferencji – Grupa MTP - ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany.

Partnerem Strategicznym wydarzenia jest Agencja Interaktywna r360.