Marketing miejsc

11.03.2020 10:08:53

Podziel się

Opracowanie koncepcji oraz kompleksowa realizacja marketingu i PR dla miast, JST, instytucji kulturalnych oraz obiektów sportowych i rekreacyjnych.

Marketing miejsc

Marketing miejsc - to specyficzna dziedzina marketingu, która wymaga specjalistycznej wiedzy oraz zrozumienia specyfiki związanej z promowaniem tak specyficznego "produktu".

Marketing miejsc (terytorialny) skupia się na tworzeniu pozytywnego wizerunku miast, województw, czy całych regionów. Buduje pozytywne konotacje i wkazuje atrakcyjne elementy: infrastrukturę, walory przyrodnicze, położenie geograficzne, warunki dla inwestorów, czy strukturę wykształcenia mieszkańców, co w oczach inwestorów lub turystów będzie pozycjonować miejscowość lub region jako bardzo atrakcyjny.

Działania marketingu miejsc oddziałują także na postrzeganie swojej pozycji także przez samych mieszkańców, co powoduje większą satysfakcję mieszkańców i zachęca konkretne grupy mieszkańców do pozostania właśnie w tym konkretnym miejscu. 

Marketing miejsc – przygotowanie kampanii digitalowych promujących określone miejsca.

CSR dla JST – realizacja kampanii dla JST informujących o celach społecznych oraz kampaniach społecznych realizowanych przez JST.

Promocja eventów i wydarzeń lokalnych – kampanie PPC wspierające wydarzenia lokalne.