Aby miasta były bardziej przyjazne

Podziel się

Innowacyjne rozwiązania dla miast były tematem konferencji Smart City Poznań – CEE Congress, która w maju odbyła się na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Za całość kampanii promocyjnych wydarzenia w digitalu odpowiadała Agencja Interaktywna r360.

To była już czwarta edycja konferencji, która z roku na rok zyskuje na rozmachu i randze. W dniu 24.05.2023 do Poznania przyjechało prawie 400 uczestników i uczestniczek, aby dyskutować o smart cities, rozwoju miast, sztucznej inteligencji, etc. Dzień wcześniej odbył się hakckathon, w czasie którego uczestnicy podzieleni na zespoły mieli za zadanie stworzenie platformy online do segregacji śmieci.

Do zadań agencji należało przygotowanie strategii marketingowej działań w Internecie. W oparciu o nią, zaplanowaliśmy działania płatne na platformie LinkedIn oraz w Google Ads oraz Facebook Ads. Byliśmy również odpowiedzialni za przygotowanie wszystkich tekstów reklamowych kampanii.

Organizatorem wydarzenia było Wielkopolskie Centrum Wspierania Inwestycji.

Zdjęcia: Wydawnictwo Miejskie Posnania/Miasto Poznań